Kenali mereka

Friday, May 6, 2011

Wujud Atau Tidak? Ada Makluk Paranormal terakam secara tidak sengaja?

Wujud Atau Tidak? Ada Makluk Paranormal terakam secara tidak sengaja?


Perhatikan minit 2.39. Beri aku sedikit masa untuk aku ke lokasi tersebut untuk buat kajian. Kalau betul rakaman makhluk itu terakam...memang rezki korang semualah..








Aku sangat sibuk kerana urusan perniagaan di Parit Buntar 2 hari lepas. Sewaktu enak makan steamboat tetiba terima panggilan telefon dari Hirmie penerbit DVD Wujud atau Tidak.

"Uncle, cuba uncle tengok betul-betul dekat minit 2.39!"

"Aku tanya, anything bro?"

"Ada semacam lembaga putih sebelah pokok dalam rakaman tersebut!"

"Nanti aku periksa dulu"

Kekadang aku ada sikit bengang kat dia ni sebab time dia call aku selalunya aku tengah meeting atau ilham sedang datang.

Pada seseiapapun yang di luar sana yang nak atau sering berhubung dengan aku tu, mohonlah sms ayat ni dulu

"Boleh call tak?"

Selagi aku tak balas sms 'ok' bersabarlah dulu. Pasti aku call balik nanti. Pada seorang dua yang aku tengah terluka tu, berilah aku masa sikit untuk aku call balik nanti. Bila sampai waktunya, panggilan dari aku tu bermakna ada harapan cerah. he he

1 comment:

^MaX2™ said...

Ada 2 jawapan utk ini....
1 - Memang betul penampakan lembaga putih di situ...
2 - Hanya pokok kerana ketika malam atau berada di tmpt gelap dan camera yang digunakan hanya berbekalkan cahaya lampu yang tidak terang menyuluh pokok lalu terjadinya sedikit refleksi antara pokok dan tempat yang gelap tu (disebelah pokok) akibat dari sistem pencahayaan yang tidak sekata. Ibarat mata, jika kita berada di tempat yang agak kuat cahayanya seperti keadaan cuaca yang amat terik, kita akan dpt lihat silauan yang banyak antara mata dan kawasan yang dilihat akibat dari lindungan bulu mata atau cahaya itu sendiri.
Ini hanya pandangan sahaja. Jawapan ada pada anda....
Tepuk dada, tanya selera...