Kenali mereka

Wednesday, May 25, 2011

Amaran Pertama Untuk Eko Suharto

Amaran Pertama Untuk Eko Suharto...

Eko Suharto Penipu Besar (klik) (klik) (klik)

Saya mewakili rakan-rakan di Malaysia memberi amaran kepada Eko Suharto supaya menarik balik penipuan dan ugutan anda dalam masa 3 hari dari hari ini kerana kenyataan seperti di bawah

1. Kerajaan Malaysia berhutang sebanyak 12 Metrik tan emas dengan Pagaruyung (klik) dan
2. Kononnya akan mengambil semula emas milik Kerajaan Pagaruyung itu sehingga ringgit Malaysia tidak lagi diakui dunia (klik)

Sekiranya anda, Eko Suharto masih tidak mahu memperdulikan amaran ini, saya akan memberi anda dua lagi amaran...

Selepas itu, kalau anda masih berdegil mahu menjatuhkan maruah negara saya Malaysia yang tercinta, dengan ilmu yang saya ada serta diizinkan tuhan, saya akan buat anda 'tersungkur' dalam masa 6 bulan (sikit demi sedikit)...Saya akan buktikan...Maaf yer

To Seek The Truth

No comments: